torsdag 23 april 2009

Trevlig vecka

I tisdags åkte jag och en kompis, som är en mycket duktig fotograf, runt i kommunen för att fota fem glada moderater för bilder till en värvarfolder. Jag var en av dessa modeller och fick dottern att ställa upp som stöd på bilden. Den blev jättefin. Förutom dubbelhakan :-( men jag tror att foldern blir så liten att hakan kanske inte syns så väldigt mycket...
De andra modellerna ställde upp med både hästar och hundar och det var verkligen roligt att åka runt på denna fototurné. Vill ni se resultatet kan ni höra av er!

Idag ska jag åka till min gamla kompis som jag skrev om härom dagen. Det ska bli jättekul och jag hoppas på värmen som man lovat på nyheterna, så att vi kanske kan sitta lite i solen och prata minnen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar